Moduł Remonty / Zadania
Umożliwia prowadzenie oddzielnej ewidencji dla:
- planu remontów w ramach Funduszu Remontowego,
- remontów w układzie: plan i wykonanie,
- przeglądów w układzie plan i wykonanie,
- ewidencji awarii w zasobach spółdzielni,
- zleceń/zgłoszeń w układzie plan i wykonanie,
- ewidencji czasu pracy dla konserwatorów.
W zakresie konserwacji zasobów lokalowych umożliwia:
- planowanie prac konserwacyjnych,
- prowadzenie kartoteki zleceń/zgłoszeń w powiązaniu z poszczególnymi nieruchomościami/budynkami,
- tworzenie i drukowanie zleceń na wykonanie zadanych prac dla pracownika lub gruby pracowników,
- tworzenie i drukowanie zamówień dla firm obcych w celu wykonania zadanego zlecenia,
- zlecenia mogą być tworzone dla wybranych okresów czasowych i dla zadanych nieruchomości/budynków,
- tworzenie zestawień kosztów konserwacji w podziale na poszczególne nieruchomości/budynki,
- kontrolę kosztów konserwacji w podziale na materiały/usługi obce/roboczogodziny,
- ewidencję godzinową prowadzonych prac konserwacyjnych w podziale na poszczególnych pracowników.
W zakresie wykorzystania Funduszu Remontowego zasobów lokalowych umożliwia:
- planowanie prac remontowych,
- planowanie prac remontowych dotyczących usunięcia awarii,
- tworzenie zestawień planów remontów z faktycznymi kosztami prac w podziale na poszczególne nieruchomości/budynki,
- planowanie finansowe i kontrolę kosztów remontów,
- ewidencję remontów prowadzonych na poszczególnych, nieruchomościach/budynkach.
Umożliwia stworzenie słowników wykonywanych prac oraz podziału kosztów w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym.